Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

V demozemi jako je UK jde o běžný change vlády, Boris to dotahne k novým volbám a konzervy zvolí nového šéfa a tak to prostě funguje...:-)

0 0
možnosti
Foto

Velmi jsem mu fandil, když vyváděl Velkou Británii z Evropské unie, jeho válečné běsnění a snahy o protahování války na Ukrajině mě už neoslovují.

Zdroj: https://vladimirzeman.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=789335

Přesně tohle slyšíme z Moskvy. Gratuluji!

6 2
možnosti
JL

Mě aféra Johnson moc nezajímá, nezdraží nám plyn, dokonce nezdraží nic. Angličani byli vždycky trochu praštění. Proto jsou nejrozšířenější národ na světě.

0 0
možnosti
Foto

Vy hlavně koukáte, aby Vám nebyla zima. ;-D

0 0
možnosti
MM

Mám dotaz, jak aféra Johnson přetlačuje Ukrajinu?

Nějak jsem to na první dobrou nepobral. :-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 757
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1347x
Snílek, který si myslí, že by všechno mělo mít hlavu a patu.

Seznam rubrik