Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proč zrovna tunely? Šlo by to i zastřešit, nebo instalovat trvalý rozmrazovací postřik a spousta dalších řešení, třeba variabilní dopravní značení - rychlost 60, kamiony zákaz předjíždění, více kontrol hmotnosti kamionů, ale stejně by se dálnice ucpávala a to kupodivu s její větší průjezdností, kdy na to není připravena navazující silniční síť v Praze a Brně.

0 0
možnosti
PV

Jak se praví ve známé písničce " a silničáři, tak jak každý rok překvapený sů velice, že sníh zasypal jim silnice". Akorát si myslím, že tentokrát jsou v tom nevinně. Tady se stala chyba už někde v létě, ze strany stavebního dozoru, když nekonal při zjištění zpoždění a následně ŘSD, které akceptovalo termín ukončení omezení až 17.12.2018. Jen blázen může počítat s tím, že třeba v prosinci na Vysočině nebude sníh nebo nebude mrznout. Lepší by asi byla domluva ve stylu - dělejte jak umíte ale do konce listopadu musí být úsek průjezdný bez omezení jinak letíte a ne až teď, když spousta prací nejde kvůli počasí vůbec udělat.

Co se týče délky rekonstrukce myslím, že nezkončí nikdy. Až se opraví všechny úseky tak na těch prvních budeme moci začít znovu.

2 0
možnosti
Foto

Nejsem volič nikoho z vládní koalice a stav D1 v tom nehraje vůbec žádnou roli.

0 0
možnosti
TT

S dálnicí má autor pravdu, ale se svou vírou v Babiše už nikoli. :-/

0 0
možnosti
MS

Tragédie je, když někdo píše o něčem, čemu vůbec nerozumí. Předpokládám, že stejným způsobem navrhujete podkopat Brennerský průsmyk.

Liniové stavby mají své normy. Poloměry zatáček, stoupání, klesání, sklon, šířka tělesa apod. Jako stavař o tom něco ještě vím.

0 0
možnosti
JB

J91i64r82i 32B51o73r

17. 12. 2018 12:36

Pokud si dobře vzpomínám tak právě D1 na nejstarších úsecích má nějaké odlišnosti od norem.Hlavně stoupání a klesání.Z mého pohledu hlavně chybí odstavné plochy a odpočívadla s náležitým vybavením,pro kamiony.

0 0
možnosti
Foto

J98i33ř76í 72K88i75n81d45l

17. 12. 2018 11:06

Pokud jste dokázal postavit levněji, tak proč jste se nepřihlásil, že to umíte postavit levněji ????

0 2
možnosti
Foto

Netvrdil jsem, že bych dokázal tunely stavět levněji. Nejsem stavitel. Porovnal jsem stavbu Blanky s tunely, které by mohly být na D1. Velký rozdíl v ceně bych neviděl. Kolik bude celková cena oprav za D1 takto provedená? Ale hlavně ten problém se sdílením parkoviště na dálnici, by snad tunely vyřešily.

1 0
možnosti
MK

Že si ministr zvolený za ANO stavbu včas nepohlídal, to je prostě fakt. Už v předstihu bylo celkem jasné, kam tento plán opravy směřuje a dlouho, dlouho se nic nedělo. Současný hysterický povyk přišel pozdě a nic neřeší.

A ty tunely? Podle mě zbytečně drahé a kromě toho myšlenka na to, že budu stát v koloně a ještě k tomu se dusit v tunelu mě žádným nadšením nenaplňuje.

1 0
možnosti
Foto

J39i56ř80í 62K10i57n39d44l

17. 12. 2018 11:12

Nikdo neprokázal, že tunely byly zbytečně drahé a že mohly vyjít levněji. Žádná z kontrol nezjistila závažené pochybení. To, že k maléru na D1 dojde bylo jasné každému, kdo na dálnici jezdí. Rozdělené a zúžené úseky měly být hotové do zimy a dálnice se opět rozšířit. Na rozdělaných úsecích se motali dva dělníci s lopatou a jinak nikdo. Kritizovalo se to, ale Ministrstvo dopravy stále tvrdilo, že oprava probíhá v podle harmonogramu. Jenže úseky zůstaly rozestavěné i v zimě tím pádem se a do zúženého úseku se nevešelo auto údržby a tyrák, který zde zůstal stát, protože dálnice byla jeden led a na malér bylo zadělané.

1 0
možnosti
  • Počet článků 757
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1347x
Snílek, který si myslí, že by všechno mělo mít hlavu a patu.

Seznam rubrik