Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

>>Zpochybňovat absolventku po 13 letech je nespravedlivé, nesolidní, diskriminační. Protože kdyby se nestala ministryní, tak by zřejmě její diplomová práce ležela dál v regále univerzity pokrytá prachem, který je jediný v této kauze spravedlivý.<<

Ne, není to "nespravedlivé". Ona moc dobře věděla, že udělala Babišovi "užitečného idiota" - kdyby se necpala někam, na co neměla, neměla by teď ostudu. Kterou má zcela po právu. Jak se vůbec mohla stát ministryní osoba, která navrhovala odložení trestního stíhání o 4 roky, aby trestně stíhaný mohl nerušeně vykonávat úřad premiéra? Kde je rovnost všech občanů před zákonem? Ona vůbec netuší, co to je právní stát - že jedním z nejzákladnějších principů právního státu je rovnost občanů před zákonem. A taková osoba chtěla být ministryní spravedlnosti? Leda tak ministryní odložené spravedlnosti. A za to ji po zásluze náleží pohana, jaká se jí dnes dostala.

1 0
možnosti
Foto

Článek měl být lehce kritický k poměrům ve vysokém školství. Když čtu tyto diskusní příspěvky napadá mě otázka. To vážně nikoho neznepokojuje možnost, že plagiátorství vyprodukovalo množství nepříliš schopných, kteří zastávají ovšem význačné posty ve všech oblastech života?

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že úplně tak to není. Schopnosti se neměří tím, že někdo někdy něco "vopajcnul". To v podstatě každý.

1 0
možnosti
MS

Před 13 lety nebyly zcela určitě takové možnosti, jako dnes. Jednak neexistoval kvalitní porovnávací software a nebyla k dispozici ani tak rozsáhlá datová základna. Jak prosté... :-P

0 0
možnosti
Foto

To přece není o možnostech tehdy a teď, ale o skutečném zájmu školy vyprodukovat absolventy na dobré úrovni. Za mých časů ten zájem školy byl (za totáče), dnes mi to připadá, že je to každému jedno. Aspoň u těch humanitních oborů. U technických oborů to snad ještě nějakou úroveň drží. Snad je to tím, že 1+1=2, nebo jak psal Ladislav Jakl ve svém posledním blogu 2+2=4, platí v každém režimu, platilo za totáče a platí i teď v "osvícené" době západní kulturnosti.

2 0
možnosti
MK

Pane Zeman, ono je asi velký rozdíl obhajovat chov králíků a lékařskou, nebo třeba technickou vysokou školu. Dcera teď dělala státnice na ČVUT, a to co k tomu potřebovala vědět a hlavně narýsovat se určitě nedá srovnávat s králíčími bobky. Takže například nakreslit osmi patrový dům do detailů, na milimetr přesně, včetně všeho příslušenství se třeba opsát nedá, zadání je totiž pokaždé jiné. Já bych tady spíš viděla u paní Malé jen touhu po titulu a podle mě jí bylo úplně jedno po jakém. Je to totiž trend, hlavně mít titul. A to se jí bohužel vymstilo, možná kdyby si v mládí troufla na jinou školu, nebo měla vzdělání , které ji baví, byla by možná pro veřejnost přijatelnější. Proč se tím, co vystudovala neživí? Chybí jí pokora a životní zkušenosti, to je podle mě důvod proč to dopadlo jak to dopadlo. Každopádně reputace, jakou si udělala se dlouho nezapomíná....

1 1
možnosti
Foto

No, já nevím. Stavařinu jsem nestudoval. Ale, že by jako diplomka byl projekt osmipatrového domu "na milimetr přesně" tak to se mi tedy nezdá.

A co třeba statický výpočet? Ten byl také součástí toho "na milimetr přesně"? Já jen, že jsem zcela nedávno viděl rozhovor se statikem, který navrhoval nejvyšší budovu v ČR, brněnský AZ Tower.

A ten projektant statik, měl velmi dobrou povědomost o konstrukci té budovy, o vlivu zemětřesení nebo větru a absolutně žádnou o rozvodech.

Lze se tedy ptát, proč by diplomantka měla řešit "osmi patrový dům do detailů, na milimetr přesně, včetně všeho příslušenství"?

1 0
možnosti
SN

:-).......Píšete výborně, tak jak to je, ale pochválen nebudete! Že se ale těch rychlokvašených politiků v politice a ve vládách pohybovalo a ještě pohybuje! Nikomu to nevadí!

Za celou dobu od sameťáku, jsem nezažil takový boj při sestavování vlády, jako v současné době. To bylo spíš takové přátelské požďuchování......aby se neřeklo! Boj proti této vládě mi připomíná boj gladiátorů v aréně...... a z toho se dá odvodit.....

Proti pohodovému klídku, který tu roky trval, republika se rozebírala, bez obav z trestu, rozkradeným miliardám, se vytáhne, navíc ještě neprůkazných 50 mega, které nebyly ukradeny, ale investovány, k zničení politika, který tu konečně začal dělat pořádek! TeĎ si počkáme na ten hukot v diskusi! R^R^R^!!

1 3
možnosti
Foto

Těch 50 mega sice bylo investováno, ale do vlastního

2 0
možnosti
JB

J25a50n 98B70u83r15i96a81n

10. 7. 2018 7:52

Kdyby paní Malá byla uznávanou osobností v oblasti justice či práva, tak její diplomku vůbec nikdo neřeší.

A sorry jako, ale její obhajoba - že se na to mělo přijít už kdysi, tak ta je jak když bude pachatel po letech usvědčen díky analýze DNA a on se bude hájit, že to nepla, že se na to mělo přijít už kdysi. Co na tom, že kdysi se analýzi DNA nedělaly - co na tom, že kdysi se nedělaly analýzy na plagiátorství diplomek.

7 2
možnosti
Foto

Máte pravdu ........ volně.... kdyby se nestala ministryní , ležela by její diplomka...... A "vo tom to je" !!!! Právě proto , že SE STALA MINISTRYNÍ , musí být její diplomka a vůbec celý předchozí život "křišťálově" čistý !!!!!

2 0
možnosti

A to je jako špatně, že ministra by měl dělat člověk "křišťálově" čistý (když použiji Váš výraz)?

0 0
možnosti
Foto

Jde li někdo na výsluní, nesmí mít takového kostlivce ve skříni

7 0
možnosti
Foto

Ale, ale. Víte, kolik takových "lidí na výsluní" je? Jenomže se nedostanou do bubnové palby opozice.

1 0
možnosti
PK

Na diplomce jsem dělal neskutečně dlouho a lámal jsem rekordy při diskusích se zaměstnanci elektráren a rozvodných závodů a oponent mě drtil svými požadavky......ale u této pani, bez znalosti jejich dřívějších prohřešku s diplomkou, jsem měl subjektivní pocit, že na to prostě nestačí a tak je dobře že je ze hry.

8 0
možnosti
Foto

No, to zírám. Já jsem seděl v laboratoři, měřil a psal. A tehdy, jako novum jsem k výpočtu použil SSSR Computer Minsk 22 a byl za to pochválen.

Nikdo mě nedrtil a obhájil jsem bez problémů (1973)

1 0
možnosti
  • Počet článků 757
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1347x
Snílek, který si myslí, že by všechno mělo mít hlavu a patu.

Seznam rubrik