Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^proč ne? Už tam byl ledaskdo:-/

0 0
možnosti

J81a95r27d88a 11F74i16š31e83r

15. 12. 2017 21:34

" operativní systém M602" ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Neměl byste poučovat mladé o "operativních systémech", když jste v této oblasti evidentní laik. T602 byl textový editor, který fungoval pod MS DOS. M602 nebyl žádný "operativní systém", ale souborový manažér (obdoba Norton Comanderu, nebo dnešního Průzkumníka souborů), taktéž fungující pod MS DOS.

0 0
možnosti
Foto

Jasně, měl jsem napsat operační systém MS DOS. Nadělal jsem se v tomto systému dost. Pro tento článek mě to nepřipadalo tak důležité.

0 0
možnosti

Mně by zajímalo, jak si Kájínek vydělal na toho nového Mercedesa, s kterým jezdil v pořadu TV Prima. A kdo hradil ty autobusy příznivců, kteří ovlivňovali veřejnost, neznalou soudního jednání. Přijde mi, že někdo musel Kájínkovi platit za mlčení, nejspíš nějaký bohatý bývalý objednavatel vraždy.

0 0
možnosti

Příspěvek jsem dal 2x, protože se mi původně nezobrazil.

0 0
možnosti

Mne by celkem zajímalo, kde si Kájinek vydělal na toho nového Mercedesa, co s ním v pořadu PRIMy jezdil. A také kdo hradil ty autobusy příznivců. Připadá mi to jako by někdo platil Kájinkovi za mlčení, nejspíš nějaký bohatý objednávatel vraždy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 757
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1347x
Snílek, který si myslí, že by všechno mělo mít hlavu a patu.

Seznam rubrik