Diskuse

Pana ministra Brabce veleúspěšné léto.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Byl jsem špatně vychován. Zřejmě mne dezorientoval otec zahrádkář se svými sudy na vodu. Následně jsem zcela pomaten vystavěl RD, cestou úspor a Stavebka. Samovolně jsem dospěl k poznání, že enegrie jsou drahé a asi bude dobré teplo v místnostech zadržovat, okna, omítky ... Tvořil jsem - tedy neměl žádný čas na popostávání ve frontách dotací ! Po překonání pasti 17 razítek povolení jsem byl odměněn Daní z nemovitosti. Ve svém zblnutí jsem pokračoval a zřídil zapuštěný bazen. Jsa zcela nemoderní - musím své postoje změnit ! Co kdybych bazen pojal jako krajinotvorný , dotační prvek - k zadržování vody ? Rodič mne úplně zmátl, furt něco mlel o řádném hospodaření a nezadlužení ... :-)

1 0
možnosti
JH

nevím odkud máte informace , ale na sud pod okap nedostanete nic !! Splachování dešťovkou mám již od postavení domu , ale žádné speciální čištění jsem nemusel nikdy použít.

2 0
možnosti
Foto

Vy určitě víte, že termín "sud pod okap" je nadsázka. Navíc psal jsem o splachování záchodu, na zalévání je dešťovka čistá dost, na splachování zase dost špinavá. Nic ze státního rozpočtu nesmí přijít jako dotace pro jednotlivce. Už od dotací na solární boom je to všechno špatně. A až se konečně prozře, tak se bude účtovat. Kdo to tenkrát navrhl a schválil?

1 0
možnosti