Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J33a19n 76P55a20v44l91í68k

27. 2. 2017 15:34

EET je elektronický dráb, který stojí za živnostníkovými zády s napřaženou holí. Živnostník udělá chybu, možná ji ani neudělá, pouze nepotvrdí vrchnímu drábovi, že chybu neudělal ve striktně stanoveném čase a dostane ránu - 30 000,- Kč. To je naprostá zvůle vrchnosti a jenom blb tohle může obhajovat, ač se cítí snílkem.

1 0
možnosti
ZJ

Konečně blog od poctivého živnostníka. Který má dostatek zkušeností.

1 0
možnosti
Foto

Největší sranda je živnostník, který si vydělá 400 000 Kč je osvobozen od daně. To jsem zvědav, kolik živnostníku po zavedení EET najednou sii vydělá jenom tuto částku.:-)

0 0
možnosti
VK

Byl jsem letos na třech plesech. To EET nějak nefungovalo. :-P

1 0
možnosti
Foto

Pokud si soukromník pořádající plesovou merendu si vydělá za rok jenom částku 400 000 Kč je osvobozen od daně

0 0
možnosti
SN

:-)....Na rozdíl od prvního diskutéra Vás pochválím! Píšete výborně ! Mám pořád, jako příležitostný muzikant hodně přátel v mém věku, ba i starších, někteří pracovali celý život, jako manuálové, třeba v zemědělství, nebo zedníci.

Často se s nimi potkávám a nestačím hledět. Proti nim jsem IT amatér. Většina má internetové bankovnictví,(mám ho i já, přece nebudu lítat na poštu), prostě zvládají s počítačem mnoho operací o který já nemám tuchy.

Všechno jde, jen se musí chtít. Samozřejmě EET slouží výborně jako předvolební oblbovák Kalouskovi, ev. také Fialovi. R^R^R^

0 10
možnosti
Foto

Píšu, jak to sám cítím. Negativní reakce mi nevadí, když jsou to jenom nadávky tak na ně nereaguji. Sám jsem podnikal od začátku, tj. od r. 1991. Skončil jsem až v r. 2016. Mám 70 let a už jsem dál nechtěl. O tom, že bych nepotřeboval znát PS jsem od začátku nepochyboval. Bez toho se nedá podnikat, respektive podnikání bez PS je podvod. Protože co dám do daňového přiznání je moje věc. Logicky naskýtá se možnost daňového úniku. Proto je EET nutnost. A se zpochybňováním něčí poctivosti to nemá co dělat. Jenom to chce ladit, až to bude dokonalé.

1 2
možnosti
Foto

RvRvTo je blábol . I bez elektronické evidencetržeb se české Finanční správě daří ročně vybírat více daní, jak prohlásilsám Ministr financí Andrej Babiš na konferenci o elektronické evidencitržeb v březnu 2015. Celkové náklady spojené s pouhým vybudovánímelektronické evidence tržeb se odhadují na více než 300 milionůKč. Připočtěme k tomu náklady za nově přijaté zaměstnance a finančníúředníky a jsme minimálně opět na nule. Nejenže se daně budou nadále vybírat ibez elektronické evidence tržeb, tento systém a jeho samotné zavedení zatížípodnikatele a počítačové systémy. Celý proces bude ve výsledku vícnáročný než přínosný. Stávající systém kontroly a výběru daní fungujedobře. Elektronická evidence tržeb je nákladný a složitý systém.RvRv

9 1
možnosti
  • Počet článků 757
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1347x
Snílek, který si myslí, že by všechno mělo mít hlavu a patu.

Seznam rubrik